Dag 25 – En första

Första tanken när jag vaknar: "Man borde nog gå upp..."
Första cd'n jag köpte: hit's for Kids!
Första bästisen jag hade: Ammepammegosigull!


Första saken jag skulle göra om jag vann en miljon: Skreket som satan och sen satt in 500 000 på banken.
Första saken jag minns: Det var när jag och Erik stod på mormors fotstöd på rullstolen och åkte ner för baken där.
Första pojkvännen: Singel for life </3
Första kyssen: Somras, den 8/7
Första bandet jag såg live: Vains of Jenna och Union Square.
Första hemsidan jag blev medlem på: Stallet.se  eller Lunarstorm.se
Första saken jag ska göra nu: Publicera skiten :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0