SADIST! Jag menar... efterfest!

Sitter med chokladglass i munnen och återhämtar mig efter världens i särklass bästa helg.
Helt sjukt.
Kan berätta om den lite i stora drag och eftersom jag inte hade kamerafan med mig så ingen bild än. Inte förrän någon har skickat en till mig eller det dyker upp på fejsbok (vilket jag absolut inte hoppas på).
Vid 17.00 körde jag och farsan iväg för att plocka upp Casey och Cbow och på vägen mot Ljungby sprang vi in och köpte lite mat.
Så fort vi kom till Oeht började förfesten och då dök såklart min andra hälft, Mickan och Widis upp.
Sen blir det av till festen, lagom lullig och sådär.
Alla börjar dra sig, folk spyr eller trillar på isen. Då drar jag, Oeht och Cbow hem till Oeht för att sova.
Jag skakar som fan i en timme innan jag till slut kan somna.
Och idag drog Cbow, Oeht och jag hem till mig i stället för att kolla på film och tydligen åka runt på isen.


Så det där är min beskrivning av världens bästa helg. Någon som säger emot?


Nä, trodde inte det heller. :3

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

du glömde fredagen =D

2011-02-13 @ 21:40:17

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0