Sommaren aktiviteter.

[Klicka på bilderna för att komma till festivalerna]

13-14 maj.
* Bra band: Drängarna och What tomorrow brings.
* Nära och bra så jag ska dit!


17-18 Juni
* Ren självklarhet när band som: KoRn, System of a down, Avenged Sevenfold, Bring me the Horizon, Arch Enemy och Raubtier ska dit!


9 Juli.
* Skulle jävligt gärna vilja åka dit med tanke på att Slipknot och In Flames ska dit... men att jag ska få det och ha råd till det är att drömma om.


7-9 Juli. [Krockar med Sonisphere].
* Bra band: Bullet for my Valentine, Blowsight, Heaven shall burn, PAPA ROACH och The Unguided.
* Det tar emot något jävulskt att tacka nej till denna festivalen när dessa underbara banden ska dit men tid och pengar, nej det har jag inte gott om.


14-16 Juli.
* Inga bra band egentligen utan mer för att jag och Ellen ändå ska upp ditåt. Men även denna festival får nog falla bort.


8-11 Juni.
* Hardcore superstar och raubtier.
* För långt bort och för lite bra band. Tyvärr.

Inte nog med att jag ska på fegenfesten (som kanske inte räknas till sommarn, men ändå) och Metaltown i sommar, jag ska även hinna med två moppesemestrar, fixa lägenhet, sommarjobba och njuta av att det är just, sommarlov.
Och Getaway skulle suttit riktigt jävla bra, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0