Fuck 99 frågor. Jag väljer själv.

    1.Tre namn jag lyssnar till: Fried-ass, Frida, Fridis

    2. Någonting jag tycker om med mig själv: Humorn, att jag är positiv och mitt hår x)
    3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Eh, slutar leta negativa saker, det gör en bara ledsen.
    4. Detta är jag rädd för: Clowner
    5. Tre saker jag vill ha varje dag: Glädje, vind i håret och jävligt roligt.
    6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Dansa, låta högtider glida iväg ofirade samt hålla inne mina åsikter.

    7. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Lång, humor och en jävla massa tålamod.

    8. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Se slipknot live, uppleva festivaler samt ha förbannat roligt.

    9. När badade du i en pool senast?: Ikastad av Baggot någon gång i somras. Fast inomhuspool var ju för någon månad sen med skolan.

    10. Pepsi eller Coca Cola?: Cola. Alltid cola.

    11. Klarar du att tanka själv? Gör det varje helg.

    12. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Death metal, emo, trash metal osv + bonnemusik ffs!

    13. Min käraste ägodel: Min moped.

     

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0