Mysiknytt angående Takida och Black Sabbath

När jag sitter här mitt i natten och är känslomässigt fucked-up samt att min kropp sakta men säkert insjuknar läser jag en nyhet [här] om att tAkiDa stämmer en musikrecensent angående den [här] sågningen. När jag själv läser sågningen bryter jag nästan ihop. Takida har aldrig avsett att vara någon jävla självmordsmusik. Robert Pettersson har också en av världens bästa röster så ska ni såga någon, såga någon som verkligen är dålig... någon jävla mediafitta som tjänar pengar på att inte kunna sjunga. Och ja, jag räknar med att någon person kommer sitta och skratta åt alltihop inklusive mitt rådamp på skiten för det skulle jag med gjort om jag inte gillade bandet i fråga. Men nu är Takida fan det enda jag har när hela min värld rubbas... så ja. Fuck you.




Men för att väga upp mitt humör med lite bra information läste jag även detta: [klick] om att Black Sabbath ska återförenas igen. Precis när jag blivit helt jävla besatt av Ozzy. Underbart... nu ska vi bara se om våra kära åldringar kan hålla uppe stardarn efter alla dessa år?


[Black Sabbath - Snow Blind]


[System of a Down's cover av Snow Blind]

Kommentarer
Postat av: moa

Nu har jag avslutat Veckans Blogg, kika in för att se om just du vann!



Om inte, så kommer det en ny omgång om några dagar, så kika gärna in då. Kul att du var med! :)

2011-08-17 @ 13:32:15
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0