Läs inte, du bara slösar tid.

SENASTE:
Dryck: Coke.
Telefonsamtalet: Jobbet.
SMS: Ricke
Sång du lyssnade på: Children of Bodom - Angels don't kill
Gången du grät: Jadu, det vettefan.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Har nog aldrig i hela mitt liv dejtat så det tror jag fan inte du.

Har någon varit otrogen mot dig: Eh, ingen har varit trogen heller.
Varit kär: Sorry for that. But yes.
Förlorat någon speciell person: Tyvärr.
Varit deprimerad: En mörk månad under 2010 men jag klassar inte det som deppig... det var fan psykkoma.

Varit så trött att du somnat sittandes: Klart som fan (Y) med huvudet rakt in i soffan.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: Svart.
Färg 2: Grönt.
Färg 3: Blått.

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Jomenvisst!
Fått ditt hjärta krossat: Näej, det har inte varit helt.
Skrattat så att du har börjat gråta: Brutalt många gånger!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Jag tror det.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Nä, det visste jag redan.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Alla pratar om mig! Jag är tamigfan i allas käftar.
Kysst en kompis av samma kön: Jomenvesst :)

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Wait... fyra fem kanske?
Hur många barn vill du ha: Inga för helvete.
Har du några husdjur: En katt, en hünd och en hest.
Vill du ändra ditt namn: Na... mitt mellannamn skulle jag gärna vilja ändra. Det är fult.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Den som var? Jag var på klassresa. Den innan det blev jag kär.
Vilken tid vaknade du idag: 10.00 ALARM <3
Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg och läste Slash's självbiografi.
Någonting som du längtar till: Atm ingenting, trots att det är fest om två timmar (Y)
Senaste gången du träffade din pappa: Fyra timmar sen, han jobbar.
En sak du skulle vilja ändra på: Mitt utseende, folks syn på livet och... folkpartiet. Shit, det var tre saker ._.
Vad lyssnar du på just nu: Takida - The artist.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Tror inte det O.o
Vad gör dig irriterad just nu: Att tiden på min spotify rinner ut.

OM DIG:
Vad är ditt namn: FuckingFreakingFriedass
Singel/upptagen: Upptagen med att vara singel?
Stjärntecken: Twilling
Kille eller tjej: Tösapåg.
Grundskola: Ätran/Apel.
Hårfärg: Svart/orange/gul/grön/blå/rosa/lila eller något åt det hållet.
Ögonfärg: Ljusblå
Längd: 1,74

Vad gillar du gällande dig själv: Mitt enorma socialabeteende.
Piercings: Ingen so far... men om två år... då jävlar.
Tatueringar: Ett tribal hjärta.
Höger eller vänster: Högerhänt men annars så är höger något jag tycker om.

DIN FÖRSTA:
Operation: 12 år, blindtarmsåthelvete.
Piercing: Öronen... räknas det? O.o
Tatuering: 13 år och tribalhjärta.
Bästa vän: AmmePamme ffs!
Sporten du spelade: Innebandy.
Husdjur: Kanin tror jag fan.
Vaccination du minns: Stelkramp, fick ett bokmärke - SCORE!
Alkohol du drack: Huh... cider hos mor min skulle jag la tro.

JUST NU:
Äter du: Inget atm, ska leta upp mat till ikväll dock.
Dricker du: Inget här heller.
Är du på väg att: Färga hårfan.
Lyssnar du på: Black Sabbath - Sweet leaf (Ozzy's sätt att visa att han älskar knark.)
Väntar du på: Att denna jävla listan ska ta slut någon jävla gång så jag kan färga hårfan.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Har jag redan svarat på - FUCK NO!
Vill du gifta dig: Dyyyrt och jävligt.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Läppar, omg.
Kramar eller pussar: Kramar - Försvinna in i en famn av värme. You gotta love it.
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Spontan ffs!
Snygg mage eller snygga armar: Armar... nomnom

Tatueringar eller piercingar: Piercing om jag måste välja x)
Känslig eller inte: Han får fan vara lite nere på jorden men inte så att han lipar när jag inleder sadistiskt sex?
Ragg eller förhållande: Förhållande... är aningen trött på att inte ha någon som alltid finns där.
Bråkstake eller tveksam: Bråkstake... så länge han bara bråkar med mig... ENDAST MIIIIGG MOHAHAH

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Yesch.
Tappat glasögon eller linser: Solbrills?
Haft sex på första dejten: Nopedope... men så skulle det nog gått om jag inte skulle sovit hos Cbow.
Krossat någons hjärta: ....yes.
Har du blivit arresterad: Nejfan, poliser älskar mig!
Dissat någon: Ful som man är får man väl ta sina chanser x)
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Yesch.

TROR DU PÅ:
Dig själv: I allmänhet jau!
Mirakel: Inte ett jävla något.
Kärlek vid första ögonkastet: Näje. Faller hårt för personligheter nämlich.
Himlen: Den finns ju här ovan men att någon själfan skulle kunna ta sig dit? Noway.
Tomten: Santa Fauls? Nejmen jag menar... nopedope.
Att kyssas på första dejten: Vad gör man annars? O.o
Änglar: Icke, icke!

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän/pojkvän på samma gång: Det finns ett uttryck: "Forever alone" det är mitt det.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Nja... jo. Om jag gifter mig med Ozzy Osbourne, den mannen lovar omväxling.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Coke, mina vänner och musik ffs.
Vad vet inte så många om dig: Jag kräks när jag ser clowner. Okej... kräks är la lite att ta i men jag lipar sönder iaf. Idag var jag på tivoli. Jag dog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0