Prideparaden som ställer upp.

Vrider på musiken på högsta jävla volym som någonsin skådats i detta hus.
Näj, jag är inte förbannad på någon. Jag ska bara njuta lite över att inte behöva be om ursäkt för för hög volym! Jag är hemma på landet igen. Älskade landet. Nja, jag sa ju att jag skulle bo i Varberg de kommande två veckorna och det är precis vad jag ska göra också men jag behöver kläder och böcker så jag drog hem och hämtade det. Sen ska jag och min kära mamma äta i Ullared innan jag återförenas med mitt Varberg.

Helgen skulle egentligen bestå av brutal inlärning av spel i form av ett lan hos Remi. Men nu blev det inte så. En kompis från Penningbrygga (örebro) kommer ner och vill sova över så det är klart jag ställer upp! Det gör jag alltid.


En bild? Okej, bara till er:


Boken ska med till Vbg och skivan spelas just nu på så hög volym att jag inte ens hör mina egna tankar. Men jag gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0