Lev me't

[x]Kört bil
[x]Varit full
[x]Varit kär
[x]Hånglat med en främling
[ ]Skolkat
[x]Älskar eller saknar någon just nu
[x]Somnat i skolan
[ ]Fått utegångsförbud
[x]Tittat på en solnedgång
[x]Sovit under stjärnorna
[x]Blivit kittlad
[x]Nördat framför datan en hel natt
[x]Uppträtt på en scen och gjort bort mig
[ ]Blivit avstängd från skolan
[x]Hatat mitt utseende
[x]Gråtit mig själv till sömns
[x]Fångat en snöflinga på tungan
[x]Dansat i regn
[x]Hoppat i en vattenpöl
[x]Är kär
[ ]Varit otrogen
[x]Dampat
[x]Är singel
[x]Fått snacka med rektorn
[x]Har en bästis
[x]Busringt
[x] Dricker
[ ]Snusar
[ ]Röker
[x]Tatueringar
[ ]Piercad
[x]Född i Sverige
[x]Fuskat i spel
[x]Varit i knytnävsslagsmål
[ ]Varit i en bilolycka


Fuck yeah. Är man uttråkad så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0