Tre saker, tre pojkar!


Pojkar pojkar pojkar...

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Plånbok, cola och mobilen.
Tre saker jag gör just nu: Lyssnar på musik, ler och chattar!
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Leva, njuta och skratta! Sen hur det går till spelar mig mindre roll.
Tre saker jag kan: Ha hela händerna i armhålorna, klicka skitfort med tungan mot gommen och ta efter dialekter.
Tre saker jag inte kan: Åka skateboard, skidor eller skridskor.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Metal, mina goda råd och ditt hjärta.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Growla, hjula och att våga.
Tre favoriträtter: Grillad fläskfilé, morsans köttfärssås och kyckling i curry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0