9. -Något jag vill göra om

10 Saker Som Är Sant Om Mig På 10 Dagar

1. -Vem jag är √
2. -Min familj √
3. -När jag var liten √
4. -Saker jag är rädd för √
5. -Ett speciellt minne √
6. -En pinsam sak √
7. -En sorglig sak √
8. -En glad sak √
9. -Något jag vill göra om
10. -Mitt favoritcitat



Nu har jag ju ingen bild på skiten så jag ska försöka förklara det så detaljrikt jag kan.
25 000 svettiga, upphetsade människor över 13 år står tätt inpå din kropp och trängs.
En av alla de musikgudar inom metal står på scenen 20 meter framför dig och growlar så att basen skakar runt hela jävla universum. Du hoppar i flera jävla timmar och bara njuter.
För vet du? Bättre än såhär blir det fan inte.

Jaumen, jag snackar om metaltown. 17-18 juni here I come!

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: klart vi är snyggis !

2011-04-20 @ 12:30:01
URL: http://jenniferanderssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0