1/4 2011 <3

När jag var liten var jag rätt blyg, nej, jag var inte inte rätt blyg jag var faktiskt extremt blyg.
Jag utsatte mig bara för det jag var illa tvungen till och att "fråga chans" var man ju aldrig tvungen till.
Det jag vill komma till är att jag var kär i en tjej när jag var liten. Ja, helt ärligt.
Jag sa det aldrig till någon för jag ville verkligen inte vara lesbisk, jag ville vara som alla andra tjejer och dyrka samma manliga skådespelare som de gjorde men... jag bara ljög.

Åren gick och så sent som förra året vid denna tiden blev jag kär i en tjej igen. Denna gången tog jag mod till mig och berättade det för henne, vet du varför? Hon är också lesbisk. Men det funkade inte, vi grälade en gång och sen dess har vi haft usel kontakt. Det är synd, jag saknar henne.

Idag, samma dag som min kusin förövrigt firar 11 månader med sin pojkvän, blev jag på allvar ihop med min första tjej.
Ni känner henne, ni vet vem det är. Men jag kommer inte ändra min relationsstatus på facebook. Varför? Vi vågar inte. Varken hon eller jag vågar gå ut med detta, inte här, inte nu.

Älskar dig. <3

Kommentarer
Postat av: Suzrich

Älskar dig med <3

2011-04-01 @ 15:39:28
Postat av: Du vet vem

läskigt min första pojkvän frirar 11 månader mie sin ex lesbiska tjej, det fungerade inte

2011-04-01 @ 18:02:47
Postat av: yasmine

Modigt. <3

2011-04-01 @ 18:53:02
URL: http://yasmine.se
Postat av: Demonia

Hahaha.. Klockrent!

2011-04-02 @ 15:26:10
URL: http://demonia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0