She touched my aaaah!

Everybody wants happiness
nobody wants pain
but you can't have the rainbow
without a little rain.

Jag sitter här och funderar.
Nog letar jag roligt folk på internet dygnet runt, alla dagar på året men...
Vill jag verkligen gå så långt som dem? Dem översminkade, push-up-bh-brudarna?
Nej tack.
Livet är äventyrligt, det tar aldrig den stabila korta vägen.
Nejfan, lång omväg med mycket prövningar och bergsklättringar ska det vara.
Så det är bara att acceptera att du är hatad av hälften av hela komunen och le åt dem du är kompis med.

Ingen depp för fan.
Nu blir det gitarr eller film... har inte bestämt mig än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0