Head, shoulders, knees and toes, knees and toes!

Nu jävlar händer det grejer!
Moppen ska in på service, musikläxan börjar fastna, jag ska städa mitt rum, fest i helgen och så vidare...
Nu börjar livet hamna på rätt köl igen och humöret går i topp.
Ryggen mår bättre.... tror dock inte jag har skrivit att jag har haft ont i den men ja...
Skadade alltså den när jag körde moppe sex mil med en ryggsäck som vägde 25 kilo.

Troligtvis höjdhopp i morgon på idrotten... well... kommer inte vara med. Har redan slagit mitt rekord och ryggen kommer inte orka det.


Men jaja. Langar bild på mig när jag ska lära mig musikläxan:


Hatt är min melodi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0