Fick ett på att göra detta.

6 saker om mig
1. Är du singel?
Fortfarande, ja. Synd och sant.
2. Är du lycklig?
Efter en cola och en sammarbetsvänlig moped ja.
3. Är du uttråkad?
Nu? Ja, i pausen under tiden fångarna på fortet går.
4. Är du ledsen?
I smyg kanske.
5. Är du en cooling?
WOAH, töfft. Och nej. ^^
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Tills Januari.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej. Inte en chans.
2. Har du någon gång blivit sårad?
Som fan.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?
Ja.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?
Ja.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
Nope.
6. Har du haft en hemlig beundrare?
Hemlig betyder väl att jag inte vet det?
7. Är du kär?
Tro fan det.
8. Vill du gifta dej när du blir stor?
Nej.

9 ST "TVÅ ALTERNATIV"
1. Hår eller ögon?
Ögon + hår.
2. Katter eller hundar?
Hund, tror jag nog.
3. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
Få bästa vänner.
4. Tv eller internet?
Just nu sitter jag vid båda.
5. Coca-Cola eller Pepsi?
cocacola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?
Romantiskt hemma.
7. Pengar eller lycka?
Lycka.
8. Dag eller natt?
Natt.
9. Msn eller mobil?
Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Nej, vart skulle jag?
2. Brutit ett ben?
Icke.
3. Gjort något du ångrar?
Jajamen.
4. Hoppat Bungee Jump?
Har inte, höjdrädd.
5. Ljugit för någon du tycker om?
Tyvärr.
6. Ätit en hel tårta?
Nej.
7. Gjort bort dig offentligt?
Vält en hel hylla med hårspray på Kicks. Utmärkt.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?
Nej.
9. Gråtit när ett husdjur dog?
Det är som kompisar.
10. Velat försvinna?
Ja, verkligen.

TIO "SENASTE"
1. Telefonsamtalet du ringde?
Pappa.
2. Telefonsamtalet du fick?
Becka :D
3. Personen du var med?
Mari.
4. Roligaste grejen som hänt?
Fångarna på fortet.
5. Personen du smsade?
Suzrich.
7. Du skrev till på myspace?
Har inte myspace.
8. Du kommenterade?
Jesper.
9. Du tillbringade natten med?
Minns inte.
10. Du kramade?
Khanittha.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag snodde den om det var okej ^^ <3 Har du addat mig på min nya msn?

2010-09-05 @ 09:28:00
URL: http://malinsjorand.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0