Synd och sant.

Uppdateringarna blir färre och färre. Synd och sant.

Drog till Ellen precis efter jag hade försökt få ut mina grejer ur det låsta uppehållsrummet.
Damn Torsten.
I alla fall så drog jag och Ellen och softade in the big City.
Åt pommes, tjötade min käke ur led, drack cola i en fontän.... ja, ni fattar.

Nu sitter jag i alla fall hemma igen och ska snart hoppa in i duschen innan jag ska skriva ihop ett engelska svar lite snabbt och lätt.
Här kommer en bild från No'n:


P.s håller på med en programuppdatering på datorn som retligt skiner "återstående tid: 8 timmar". d.s

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja ibland har man helt enkelt inte tid med bloggen :)

2010-09-09 @ 15:18:16
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0