7/9

7 September 2010, inte min dag.
Moppen ville inte starta alls på morgonen.
Sen stannade den igen i Gällared och då var det praktiskt taget omöjligt att få igång den.
"Alltid ett äventyr."
Så där fick den stå medan pappa körde mig till skolan.

Sen drygade dagen fram med stalkers osv.
När jag väl slutade skulle jag med till morfar, med huvudvärk och allt.
Försökte lyssna någorlunda intresserat men vandrade alltid iväg i tankarna.
Därefter skulle jag vara social med min morfarskompis.
Drygt, dock var det rätt intressant att lyssna på när dem diskuterade datorer.
Min 80åriga morfar kan mer om datorer än jag.

Därefter åkte jag och pappa till Ullared och åt och senare till skogen och kollade till maskinerna.

Skulle jag inte vara trött idag skulle jag direkt gosat mig ner i soffan med ett reportage och skaffat inspiriation men eftersom jag är fruktansvärt trött vill jag bara bli klar med matteläxan för att sedan kasta ig ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0