Te?

Hej.
Jag hade inte tänkt uppdatera mer för jag är fett stressad.
Men vafan, för alla er som läser min blogg (ett dussin ungefär) kan jag berätta att det är internationella taffs-dagen idag.
Facebook for life.
Ska lära mig 41 glosor på en timme samt duscha, känner mig rätt lyckad.
Jag spelade gitarr som vanligt och sen drog jag till Ellen.
Det börjar bli en vana med att vi först drygar vid youtube (som förövrigt är fett awesome) och äter baugetter.
Varje onsdag, samma sak.
MEN... det är fett kul och jag skulle lätt kunna göra det varje dag.

Nu ska jag dra mig in i duschen och sedan vräcka i mig cola och kakor.
Cola-kakor? Nesch.
Saknat mina texter? Yes, you have! Bai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0