Göteborgshopping!

Har ingen aning om vad blogg.se håller på med men jag kan inte laddda upp bilder så detta får bli ett bildlöst inlägg.

Igår hann jag inte uppdatera, åkte till kusinerna och firade Daniel som förövrig fyllde 18 år.
Det var nog i särklass det roligaste kalaset jag någonsin har varit på. Tackar för det.
Om en halvtimme hämtar mamma mig så plockar vi upp Suz och Sebbe på vägen till Varberg där vi åker tåg till Göteborg ifrån.

Har en känsla av att det kommer bli fruktansvärt jävla bra.
Bara om skorna finns i min storlek, börjar bli lite trött på att mina awesomme:a skor är i storlek 41.

Well well, frukost nu då. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0