Bloggfrågor.

1 - Hur länge har du bloggat? Har nog bloggat i flera år. Inte bara i detta året som jag har haft denna bloggen för jag hade en innan och där hade jag bloggat sen december 2008.
2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga? Jag minns inte riktigt, först skaffade jag den mest för att skriva av mig och för att undvika att bomba bilddagboken med bilder varenda gång jag gjorde något. Jag tänkte bloggare som Kissie och ogillade dem starkt.
3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i? Oh. Svår.  Skulle gissa på att det var Phelicias. Fast ja, jag vet inte riktigt.
4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem? Haha! Jag var så söt patetisk för ett år sedan.
5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare? Bara för att vara snäll satt jag och räknade dem nu. 12.
6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)? Alla är vardags- eller musikbloggar.
7- nämn en bloggare (obs:länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om. Den här.
8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om. Den här.
9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? Jag vet faktiskt inte. Jag vet mest att dem läser den. Eller ja, Robin kollar bara på bilderna :)
10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? Det hoppas jag verkligen det! Jag skriver ju knappt så mycket längre men bilder blir det.
11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? Jadu, jag nämner aldrig namnet på den jag gillar för tillfället och jag skriver aldrig om hur många jag har kysst och så vidare. Är rädd om känslorna jag har för folk, dem är värdefulla.
12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför. Som tidigare sagt så bloggar jag sällan om känslor eller fysiska kontakter. Varför? Folk betyder för mig. Att dem finns vill jag inte lägga ut här - det säger jag hellre till dem.
13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du? Jävlar massa. Stooor utsträckning. Jag bloggar endast för att få bekräftelse för att veta att någon bryr sig.
14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg? Ja, till ens viss del. Men du måste träffa personen också, irl! Och så skriver mycket folk saker dem inte vågar säga i verkligheten, riktigt taskiga saker som dem inte kan stå för face2face.
15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen? Har bara lärt känna en person via bloggen och honom har jag inte träffat. Men jag har träffat 3 personer som jag lärt känna på internet i verkligheten.
16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga? Det var det ju för Kissie. Kommenterar någon att hon är snygg lossar inte det från hennes minne. Sjukt.
17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar? Inte alls. Patetiskt att skriva taskiga saker om folk på internet överhuvudtaget.
18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar? Skulle inte förvåna mig alls. Men inget jag kommer på just nu.
19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig? Jadu... folk läser min blogg dagligen och blir lite smått sura för att jag inte kan uppdatera. Men det brukar bero på att jag är ute och reser och kommer snart tillbaka med älskvärda bilder - HÅLL UT!
20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år? Ganska säker på't. Älskar att skriva.

Wieo.
Ett stort fucking hurra till den som läste skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0