Mest för uppdateringens skull.

HAVE YOU EVER...?
1. Sovit i en annan säng? Jafan massor!
2. Hånglat på en bio? Fastnar i filmer så... nej.
3. Hånglat i skogen? *tänker* no.. I don't think so. Under some trees though.
4. Tyckt att din kusin är het? Tyckt? Mina kunsiner är hetast. Ligger liksom i släkten.
5. Sovit naken? Hur sover man annars?
6. Kört över hastighets gränsen? Körde 8 km/h på en gågata. x)
7. Målat om ditt rum? Icke.
8. Dansat framför en spegel? Vadfan har jag inte gjort framför en spegel?
9. Fått hicka? Hemskt ju.
10. Dumpat någon? Nein.
11. Stulit pengar ifrån en kompis? MOHAHA! Nej...?
12. Hoppat i en bil med folk du just träffat? Nein.
13. Varit i slagsmål? Mjo.
14. Smugit ur ditt hus? Smugit? Nejfan, jag klampar som en elefant :3
15. Haft känslor för någon som inte känt desamma? To many times.
16. Blivit arresterad? Poliser älskar mig <3
17. Hånglat med en främling? Icke, eller ja, Suz är en främling för mig.
18. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? Jag skulle slänga sopor :D
19. Varit förälskad i en granne? Inte sugen på alla över 80.
20. Struntat i skolan för att göra något roligare? Tagit ledigt måtro men inte annars.
21. Sovit i en säng med någon av samma kön? Jafan Jennifer, Suz, Ellen m.f
22. Sett någon dö? Farfar dog framför mina ögon <3
23. Varit på ett plan? Piiew. Yes.
24. Kysst en bild? Inte med tunga :O
25. Sovit till 3? Sov till fem en gång. Så yes.
26. Älskar eller saknar någon just nu? Saknar den man älskar måtro? GET OVER HERE SUZ!

Kommentarer
Postat av: Malin Sjörand

Är det okej att jag "lånar" den? :)



Svar: Den var huge! :O

2010-11-18 @ 18:02:43
URL: http://malinsjorand.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0