Jag saknar den galna delen av mig själv.

Jag kom på varför man ska klä sig i svart, det är lättare att välja andra klädesplagg för man behöver inte oroa sig för att det skär sig.

Var hos Jennifer (bäst) idag. Vi planerade lite inför fest och nu sitter jag här och funderar på lite extra detaljer... (vilket jag ska utföra inom kort).
Träffade också Mari för första gången på två veckor! Underbart efterlängtat.

Jag kan meddela att om du har två använda hylsor och en kedja så kan du göra ett lika underbart halsband som det jag och pappa nyss gjorde:

[P.s jag har en hylsa som är från armén. Den ska hänga i mina nycklar inom kort.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0