Day 23 - 15 facts about you.

1. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande men har blivit "playad" årskiljda gånger.
2. Jag har urusel balans och hör skitdåligt.
3. Tack vare den urusla balansen så lärde jag mig inte cykla förrän jag var 7 år.
4. Jag har två bröder. Eller ja, egentligen en. Jag och Henke har bara samma mor.
5. Fester är en av dem bästa sakerna jag vet.
6. Jag älskar att vara översocial och måste ha någon att prata med konstant annars får jag spasmer.
7. Jag har på något år förändrat min musikstil och min klädstil radikalt.
8. Casey och Suz är mina bästa vänner.
9. Jag har spelat innebandy och skjutit luftgevär genom åren.
10. Kamrat är stället där jag har lärt känna flest personer över hela Sverige.
11. När jag är trött skriver jag som bäst. Dikter, noveller och låttexter.
12.  2011 är året för festivalerna.
13. Den första hemsidan som jag gick med i var stallet.se
14. Jag spelar gitarr tack vare lektioner från kulturskolan.
15. Jag är en extrem attention whore.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0