Golf.

Vinden kyler långsamt ner händerna och knäna värker.
Försöker stå med böjda knän, få in rätta svingen och träffa bollen.
Jag ser kanske ut som om jag försöker riktigt hårt men, nej.
I tankarna ligger jag i din säng, håller om dig och viskar i ditt öra hur underbar du är.

En hel dag kan gå. Man verkar vara med, le och skratta fast egentligen hänger man inte med alls. Är någon annanstans på denna jord.

Spelade golf i dag. Hade faktiskt jävligt förbannat kul. Kommer en bild på Casey från förra året. (Hon ville inte vara med).



Kommentarer
Postat av: Zanna

Ja... du är en jävel på att dra lögner iaf. ^^

2010-05-10 @ 18:55:58
URL: http://rnrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0