Dryga jävla förbannade söndagsfanskap! HELVETE.

Visste ni …
att jag vill att det ska bli den 27 Maj eller den 19 Juni nu.
att jag har en katt, en häst och en hund?
att jag lyssnar mycket på idioter.
att jag funderar hur många veckor det kommer ta för mig att fatta.
att jag pratar mest hela tiden om allt orelevant som finns.
att jag inte gillar när människor jag inte känner jämför mig med en "fjortis".
att jag avskyr nackspärr och mobiler som hänger sig.
att jag gillar emo-musik, cola och mitt internetsällskap.
att jag är förälskad i någon som bara jag känner inom en radie på fem mil.
att sist jag grät gjorde jag det av ansträngning. Psykiskt.
att min mobiltelefon är på lagning eftersom min brutala misshandel har satt sina spår.
att när jag vaknar på morgonen så varierar min energi från 100 % till 12 % på en halv sekund.
att innan jag går och lägger mig så lägger jag prydligt ner mina armband i en låda och hänger skärpet på sänggaveln.
att jag just nu tänker på vilka missförstånd jag har fått av människor som inte känner mig för fem öre.
att i morgon kommer jag inte vinna på golfen.
att jag hoppas att ingen någonsin kommer få reda på vad jag håller på med i smyg.
att jag verkligen vill åka till Göteborg, möta Schonaz och sen cp:a loss på shock.
att jag inte kommer glömma den dagen jag ser dig.

Kommentarer
Postat av: Heidi (DAA)

att jag hoppas att ingen någonsin kommer få reda på vad jag håller på med i smyg.



OH, jag vill veta!! :D:O

2010-05-09 @ 20:30:24

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0