Don't read if you... can't.

Vilken svordom använder du mest? Dra på trissor  och fan.
Äger du en iPod? Lyssna i mobilen? Mycket smidigare.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.10 - fast jag har mobilen till det med.
Hur många resväskor äger du? En tror jag. En röd.
Använder du flip-flops? Ja, andra sandaler är... fel.
Var köper du dina matvaror ifrån? Köper dom inte själv, än i alla fall.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag älskar att både vara framför och bakom kameran.
Vilken var den senaste filmen du såg? Jag vettefan.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med en vän, barn är jobbiga.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett makro-objektiv.
Har någon någonsin kallat dig lat? Jag kallar mig själv det.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Äter sällan medicin överhuvudtaget.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen, däremot är det en sladd kopplad till datorn.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Sonic Syndicate.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Jag + hemlisar? Don't fucking remember.
När var senast någon stötte på dig? Igår.
Vad åt du till middag senast? Tacosoppa.
Använder du huvtröjor? Ohja, skönt.
Kan du vissla? Min bror hårdtränade mig i ett år, så ja.
Vem var den senaste som ringde dig? Henrik, lördags.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Berg-ochdalbanan. Balder.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Yes.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0346
Tittade du på tecknat när du var liten? Vem sa att jag hade slutat?
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Jag räknar med att Halmstad har ett? Och hur långt jag har dit vet jag inte.
Hur många syskon har du? Två bröder.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej.
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen film, full frys, alla Falkenbergs revyer och Vallarnas friluftsteater.
Äger du några band t-shirts? Dead By April, Sonic Syndicate och Takida
När flög du senast? I femman med klassen - i ett litet flygplan över Varberg.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fem.
Läser du för skojs skull? Varför läser man annars?
Pratar du några andra språk? Engelska till viss del tyska.
Diskar du din egen disk? Diskmaskin.
Har du gråtit offentligt? Yes.
Har du en stationär dator eller en laptop? Två bärbara.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nesch.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Pierca läppen.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Eivafan. Vi drar runt jorden istället.
Kan du kasta macka? Ibland.
Har du någonsin varit på Jamaica? Är det Afrika? Jag vettefan men nej.
Vad har du med dig in på bion? Brukade ha med mig popcorn men äter inte det längre så det blir en cola.
Vem var din favoritlärare och varför? Jag har nog ingen favoritlärare.
Har du dejtat någon av en annan religion? Har inte men det sätter inga hinder. Jag skiter fullständig i vad folkt tror på.
Vad har du för väder? Jag äger inget väder.
Har du en blogg? Detta är ju inte en magisk guldrulle i en pyramid.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Gymnasiet - here I come.
Gillar du att flyga? Nej, fötterna ska alltid har kontakt med jorden.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Rolig.
När sov du senast på golvet? *Tänker* minns inte men kanske... en månad sen?
Vilken är din favoritdrink? Cola men jag dricker mer och mer oboy.
Gillar du din boende-situation? Ohja. Röd villa och sjöutsikt.
Vilken är din mammas hemstad? Hon har aldrig bott i någon stad.
Din pappas hemstad? -II-
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ sex-åtta.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Somnar i fåtöljen och sitter vid datorn resten av dagen. Så nej.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Trubbel? Modernt ord...
Vilken är din favoritfrukt? Vattenmelon eller jordgubbar men det är väl ett bär.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ska man ha 2 000 varje dag? Jag vet inte så nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Femton.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja.
Tror du på liv på andra planeter? Nej. För jag tror inte på rymden.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Fjortisar i bussen.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Är inte troende.
Vad var det senaste du åt? Macka.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Bpda tror jag allt.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Farmor sa nej till Hanna så hur dem tänkte sen vet jag inte.
Gillar du senap? Nej.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Gör du inte något åt det kommer du ångra dig."
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Är höjdrädd från en stol.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Lina Berglund i Linas kvällsbok HAHAH
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.
Tycker du om att krama folk? Det är mys.
Skulle du säga att du är trendig? Följer inte trender, följer mina åsikter.
Äger du en digitalkamera? Yes.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Typ Robert Pettersson eller Nathan J. Biggs. Eller wait, Kat Von D.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Vem fan ringer? Sms? Skype? Msn?
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? *Tänker* Minns inte.
Tycker du att du är attraktiv? Fet å finnig. Så nej.
Vad är du allergisk mot? Kemtvättade kläder.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Älskar kött, godare mat finns inte.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jag vet inte. Men skulle vilja heta Johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0