15 år.

Ja du.
Det känns inte alls.
Fast jag är i moppe- och byxmydigålder. Så märks det inte alls.
Ja, födelsedagen var awesome, något annat kan jag inte säga.

Det är först nu jag kommer på att jag faktiskt är 15 år gammal.
Åren har gått fruktansvärt fort.
Jag minns när jag fyllde nio, den enda gången i mitt liv som jag har fyllt år på morsdag.
Jag blev jätteglad för alla böckerna jag fick.
Nu fick jag bara pengar och armband. Fast ja, jag önskade ju inte mig något annat.

Detta kommande året ska jag njuta av att vara äldst på skolan, erfaren och... köra moped!

Vi hörs kanske i morgon, jag ska till farmor och fira morsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0