Dude.

Sitter här med metalsmak i munnen och går ur grupper på facebook, för jag var tydligen med i för många.

Dude, there are many groups who doesn't make any sentence at all.

Yes, that's truth bitch.

Nu kom pappa och Erik hem med ett paket som låg i våran brevlåda.
Och se på fan.
Jag hade en förmån på 100 kr på fujidirekt och då köpte jag den här:

Från orginalbilden:


Jo, den blev mörkare på muggen men jag är skit nöjd.
Kommer nog köpa saker därifrån i fortsättningen med.
Kort leveranstid tycker jag, fem vardagar tog det.

Nej nu ger jag upp, de meningslösa grupperna jag är kvar i får... vara kvar?
Bra logik va?
Ikväll blir det Falkenbergs revyn för ja, jag skyter inte ofta eller spelar inte känd men jag föddes som en stjärna och dör som en legend?
Den du.

Och just det, jag vann över febern utan läkemedel.
Fuck you bitch.

Kommentarer
Postat av: jeremias

åh! så fin bild :D

2010-03-15 @ 02:18:57
URL: http://jerremias.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0