Do you know... how much people I hate?

Kortbyxor? Jag har haft mina håliga byxor hela vintern, kortbyxor har jag redan börjat använda!
Så du, anonym, du verkar inte ha mig på facebook, där skrev jag om hur jag gick i snön (1 m) i kortbyxor.

Jaja, nu sitter jag här med gitarrläxan bredvid och stirrar på gitarren, har läxa till i morgon och jag har inte ens öppnat mappen.
Dags snart kanske.

Jag är sugen på kyckling, ska be pappa köpa det så lagar jag till det i morgon, om jag kan.

Nu har jag blivit tillsagd att jag pratar småländska, igår var det skånska och i lördags göteborgska. Vi sammanfattar det och säger att jag pratar halländska, right?

Drar ner och kollar på House nu, viktigare än livet.

Gitarren får vänta.

Kommentarer
Postat av: ZANNA

HAHA x)

GUESS WHO "ANONYM" ÄR?!

namnet försvann när jag skickade kommentaren, och ja, jag hade glömt det att du redan hade gått i kortbyxor x) lol xD

2010-03-03 @ 14:42:13
URL: http://rnrb.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Det är väl det som är problemet. Jag VILL fota hela tiden, jag älskar att ha kameran i handen. Det är motiven som saknas, inte viljan.

2010-03-03 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0