21 Mars 20.34

Min bror köpte en ny dator idag. Det fick mig att inse att jag borde skaffa ett jobb.

Och för att folk ska se hur jag fixar mitt hår så kommer dessa två bilder:

1. Kammar genom håret och plattar runt nacken.
2. Plattar till luggen om det behövs / Plattar håret uppåt mitt på huvudet.

Jag vet, min hand är gigantisk på vänster bilden men, deal with it.
Och nej, jag använder inga produkter alls. Varken mousse, vax eller hårspray.
Jag använder bara shampoo och balsam. Det räcker ju.
Sätt ett diadem på huvudet och posa stort så blir du som jag:


I morgon börjar 14 /29 i våran klass praoa.
Det ska bli kul att se vilka som blir kvar, hoppas det blir alla roliga.
Eller jag har för mig att det var dom roliga...

Men nu ska jag hämta min häst, spela lite gitarr och be snällt till gud om att C-A ska glömma tyska omprovet.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0