Yay. Blogg var det ja.

Huvudet bultar och ögonen torkar.
Känner inga dofter och tungan fastnar i gommen.
Långsamt stängs ögonen till musiken från en riktigt dålig rattfylleri-film.
Öppnar ögonen och stödjer huvudet på händerna.
"Ja, nu får ni gå om ni vill!"
Om vi vill? Klart som fan att vi vill.
Sms:ar pappa: "Kört än?". Får svaret: "Skulle det inte vara slut kvart över?"
Suckar, svarar: "Nej, kvart i."
Det blir bara till att vänta. Bilskolan stängs och jag tvingas ut på gatan i ihållande regn och vind från väst.
Sms:ar med kompisar och blir mer och mer deprimerad.
Sen dyker plötsligt våran bil upp vid vägen, skönt, riktigt skönt.
"Jag tänkte vi kunde åka och handla?".
Jippy, skriker det innuti mig sarkastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0