Rubrik? Varför, ja varför?

Jag har verkligen ingen aning om varför jag sitter här.
Ni vet när man går och tänker på att man ska göra något och hinner glömma det på vägen dit?
Så känns det nu. Som om jag hade något riktigt viktigt att berätta men har glömt det.

Du vet...
Du sitter och ser på hans nacke. Tänker på att han någon gång borde märka något, det känns ju som om du visar allt.
Han ser dig inte, för honom är du en i mängden.

Funderar starkt på att starta en relationskategori här på bloggen. Så jag bara kan skriva om något jag tänkt på mycket hela veckan.
Ni som har sett Sex and the City fattar att jag menar att jag ska skriva lite som Carrie.

Wow. Där tog jag en tankepaus på tre, fyra minuter. Kändes bra, inte för att jag kom fram till något men ändå.
Folk säger: "Du har en mörk period!"
Jag säger: "Varför måste allt vara så fucking ljust hela tiden?"
Det där bara for genom huvudet på mig. Som en snilleblixt fast utan det smarta.

Medan jag ändå sitter här som en lamslagen katt några minuter över midnatt...

Vi singlar tänker bara på lyckliga par.
Sitter vi i matsalen i skolan så tänker vi så fan heller på alla andra hundratals singlar det sitter runt oss.
Vi tänker däremot på de lyckliga paret som går skrattade ut genom dörren handihand.

Sverige är ju ändå landet lagom. Trots det klagar alla, då menar jag verkligen alla, på allting.
"Usch jag är singel!", "Min pojkvän är tråkig.", "Mjölken är varm!", "Glassen är för kall"....
You see it? Damn this country make me mad.

Jag borde verkligen ha ett alkolås på min blogg. Ser ni som jag har skrivit? Vem fan läser allt?
Inte jag i alla fall. Och nej, jag är inte full. Jag har inte varit det på typ... en månad. I vilket fall som helst tycker jag att det däringa alkolåset ska fungerar som trötthetslås. För just nu är jag trött och skriver på som en jävla jude.
Har ingen aning om vad fan jag skriver om. Det som flyger upp i huvudet kanske.
Som alkolås och mörka perioder.

Och som tack för att ni läste all bullshit som står här ovanför kan jag tipsa om en riktigt, riktigt bra låt.
Och jag säger som Kajs: "System of a Down är galna."
Btw, videon suger. Tycker den borde handlat om pirater. Det är ju den känslan man får.



Fy fan, längden på det här inlägget kaxar man inte med. Fast...
Det vore snällt om ni typ... scrolla ner till inlägget under och ställde lite frågor.

Kommentarer
Postat av: linda

sv: OMG! hur gjorde jag det?!?!! :pPppP

2010-06-17 @ 12:26:12
URL: http://lindaajivsater.blogg.se/
Postat av: Zanna

det var som fan...

2010-06-20 @ 16:10:59
URL: http://rnrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0