Stare if you could.

Ursäkta kassa uppdateringen. Nåja, jag har några bra ursäkter till att giva:
1. Klockan tio i åtta cyklar jag mot Ätran. Bussen går från Ätran fem i halv nio.
2. Åker buss hela vägen till Falkenberg.
3. Sätter mig i bilskolan och pluggar vid tio.
4. Går och äter tolv.
5. Sätter mig vid datorn igen. Rickard och Jesper kommer.
6. Kan inte pluggar, skrattar som en åsna och får 40/70 fel.
7. Går mot bussen och inser att Rickard och Jesper skuggar oss.
8. Ätran. Cyklar med Mari på telefon upp till farmor.
9. Morfar och Anna-Lisa kommer och hälsar på.
10. Cyklar mot Krogsered och är hemma runt nio.
11. Kastar på mig bikinin och går och badar med Linn och Frida.
12. Slår mig ner dyblöt vid denna datorn och skriver det här. Nu är klockan 22.38.

Nåväl, när min fader har kastat sig ut ur duschen så en annan kan duscha ska jag hoppa in.
I morgon drar jag till bildskolan igen, kommer behövas.
Blir nog Varberg till helgen. Slog mig nu att jag måste köpa hårfärg.

Hälsa gud, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0