L som i Göteborg.

Jag ville bara hälsa ett par saker innan jag somnar:
...Liseberg är ibland det roligaste som finns.
...sexor/sjuor borde utrotas.
...jag vann på nummer 29.
...jag åkte kållerado och kom ut helt torr.
...jag kände ingen rädsla så jag åkte allt jag inte har vågat innan.
...jag minns inte vad vi gjorde i skolan idag.
...människor som respekterar borde föröka sig.
...i morgon har jag sovmorgon.
...nu ska jag skriva en lista på vad jag ska ha med och göra i morgon.
...bilder från idag kommer i morgon innan jag drar på klassresa.


*Edit* idag blir i morgon. Det hann bli över tolvslaget innan jag blev klar med denna texten.*


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0