Guten Abend!

Ja, nu sitter jag här igen och har stora funderingar på att ut och paddla men det slår mig hela tiden att jag inte kan.
Anyway.
Igår var jag ute och övningskörde på Eriks tillfälliga moped, en TOMOS riktigt rolig.
Men sen körde jag min flakis med. Den är mer än älskvärd.
Och så langar jag en bild från Pete Sux 2009. Missade det i år om det var i år, jag har ingen aning.


Ikväll är det mopedkurs, i morgon ska jag träffa HAJDI och på fredag drar jag förhoppningsvis till GBG annars åker jag dit på lördag. Men jag ska äta på Jensens böfhaus anyway!
Nu jävlar börjar det dra ihop sig och jag älskar det!

Bye.

Kommentarer
Postat av: Mimmieeee tha awesooome

Hihiihih, jag ska till Göteborg fredag eller lördag med ;D

2010-06-16 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0