Fall for the peer pressure.

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Sjön. Eller grillkåtan. Eller Skrea. Fast mest Göteborg.

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Gå upp runt nio, åka till Göteborg och shoppa och sedan använda hela kvällen till Liseberg.

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Kött med Jennifers marinad på (hon äger på marinader!)

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Metaltown, träffa Heidi, Liseberg... ja det var nog ungefär det. Just det, Stockholm med.

5. Dina bästa sommarfärger?
- 1. Jag äger ingen färg.
2. Jag använder samma färger året runt.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Myggmedel, paraply, regn (eller mest att folk klagar på regn), foppa-tofflor och en randig bikini.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Ligga på mamma och pappa med doften av nyklippt gräs i näsan och en kall hallonsoda i handen.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Sjön. Inga alger eller manet. Bara abborar och sjögräs.

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
En bägare med en kula vanilj och två med choklad.

10. Vart går din drömsemester?
- På sommaren? Runt hörnet och ner i kajaken.
På vintern? Funäsdalen.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hihi min marinad(A) vi får grilla snart ett gäng så fixar jag det till dig haha ;)

2010-06-13 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0