Angående allt de andra och tatueringen.

Yasmine. Varför jag läser din blogg? För den är awesome! Jag vet inte var du får alla idér ifrån! Själv har man problem när man inte hittar något att blogga om men du bloggar om det ena och det andra! Skitbra!

Eftersom det bara är Yasmine som har ställt frågor så kommer hela detta inlägget ägnas åt henne.
Fast läs om ni vill, det kan vara något som ni själva undrar.

Ja, jag har en tatuering. Min tatuering fyllde två år i år. Gammal skit med andra ord.


There it is. Ursäkta badbilden, jag var bara lite blöt.
Det kommer någon lång historia om en... en annan dag. Ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: yasmine

naaw, ett inlägg till mig! Jag blir så lycklig! :D

HAHA din blogg är bättre!

2010-06-21 @ 19:10:43
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0