Ändrade planer.

Nej, fråga inte varför förra inlägget är dubbelt, fel i systemet eller något. Jag vettefan.

Det var planerat att jag skulle åka samma tåg som Suz till Göteborg idag men jag ångrade mig.
Har inte packat eller något annat än så det är ju dags. Tar ett tåg ikväll, sent i kväll eller i morgon bitti.
Men nu ska jag dra igång mycket bra musik och röja hela jävla rummet.
Före och efter bilder? Nej, så jävla intressant är det inte.
Och min blogg läs ju av så många, angående frågestunden. Funderar på att ta bort hela det inlägget, visste att ni visste allt om mig.

Tog den samma dag som jag var ute och filurade med kameran.

Och om det är någon som antecknar så har jag jävligt ont i mina knän.

Let's say, hey!

Kommentarer
Postat av: hanna

hon var nog bara sig själv. jag med - och jag är rätt knäpp så de var nog mer jag som va störd



/exiback

2010-06-18 @ 12:48:53
URL: http://exiback.blogg.se/
Postat av: My

haha jadu :)



Fin bild!

2010-06-18 @ 17:21:02
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0