16 000 bilder.

Hej. Nej, det blev ingen uppdatering igår.
Tänkte skrivit lite men kom på att klockan var 02.10 så jag kände att det inte spelade någon roll.
Nåväl, jag skriver nu.

Körde uppkörningen med mopeden igår.
AS ROLIGT!
Körskolelärarens kommentar efteråt: "Det syns att du har kört alla olika tvåhjuliga fordon förut, du har bra balans och god avståndsförmåga. Vi behövde egentligen inte köra alls, detta var mer kul än allvar. Du klarade dig fint!"
Haha! Jag trodde faktiskt jag skulle välta eftersom jag aldrig har kört en scootermoped innan (kört veteranmopeder och crossar dock). Men fan va bra det gick. Dom är ju sjukt roliga att köra! Jag fattar inte varför man har styret faktiskt. Ska man svänga så lutar man sig, man rör inte styret. Nåväl, det är väl för att bromsen och gasen sitter där.

Eftersom jag inte har tagit bilder på länge och inte har någon bild på en scootermoped så får det bli en vinterbild på när bror min lekte med Lotta:



Angående rubriken så ska jag sätta igång musik och lägga över alla mina 16 000 bilder från denna virusdrabbade macen till dvdskivor för annars mister jag dom sen.

Btw, någon dag när jag har tid och ork ska jag köra en stor fet jävla container och ställa den under mitt fönster, öppna fönstret och ösar ner allt som ligger i min garderob (med tanke på att det är Henkes grejor längst in så får det väl åka hem till honom).

Kommentarer
Postat av: Daniella

Sv: haha för att förstå sig på människor... Det kan inte vara lätt att förstå sig på mej ;) Men jag håller med dej det är jätteintressant med människor, varför vi gör som vi gör och så vidare.



Ha det bäst!

2010-06-28 @ 14:50:01
URL: http://crazydanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0