I morgon.

~Första gången på ett halv år jag inte drömmer om dig. Någon gång kanske det sjunker in.~


Idag.... har jag inte gjort ett skit. Så jag vet inte ens varför jag skriver.
Eller jo, jag har köpt ett par nya byxor. Fett bäst.
Och ett nytt skärp. Nu har jag fem. Ska fan ha ett till... men jag har inte hittat det någonstans än.
I morgon drar jag nog med moppen till Mari. Så ni som vill se den kan hålla er på Ätran-området.

Btw (lite random som jag är), jag känner ingen i min ålder som kommer från Varberg.
Och jag ska på insparks diskot, trots att det är helt emot Caseys hårdrocksprinciper.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0