Hellyeah.

Grupperna i en vanlig skola är: rökarna och de med alternativ klädstil, nördarna med fjunmustasch, fjortisarna, de blyga hårdrockarna, mellan-grupps-glidarna, hästtjejerna och sport-/godisnördarna.

-FAKTA-


Iallafall. Ursäkta den totalkassa uppdateringen, men varken vill, orkar eller hinner uppdatera.
Men jag slänger in ett nu.
Suz fick 4 redbull och en påse non-stop i födelsedagspresent igår. Skit kass present men jag sa aldrig att jag var bra på att köpa presenter.
Idag drog jag till bilskolan, klarade del B och tjötade med Jesper och Ralle såpass att dom slängde ut oss. NICE!
Sen fiskade jag några minuter och tog en korv med bröd med släktingarna och sen drog jag till badplatsen där Yasse väntade och vi tog oss ett dopp. Mysigt.

Och nu sitter jag här med ett uppätet glasspaket, utslag på benen och ny fräsch färg i håret.
I morgon blir det samma runda till Falkenberg och på onsdag moppeprov.
Vänta, jag skriver här:

I morgon: Falkenberg - plugga
Onsdag: Moppeprov
Torsdag: Göteborg med Mari
Fredag: Grillfest
Lördag: Liseberg med bror, Ralle, Josse och Julia.
Söndag: Gocart med släkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0