Andas.

Andas Frida, ANDAS FÖRHELVETE!

Är überfuckingawesomehypercrazyfucking-glad FÖR JAG ÄR HEMMA! HEM HEM HEMMA!
Och vad är det första jag gör när jag kommer hem? Drar på mig raggsockar.
Det är svinigt kallt här i söder. I fjällen var det sol och 25°C.
Fick tydligen ett par nya byxor och tjock-tröja som låg så underbart och väntade på mig här.
OCH DEM ÄR ASSNYGGA!

Men nu gör vi såhär (för att fylla bloggen med bilder, igen):

~BERG 1 - Mittåkläppen~







[Den kassa kvalitén på vissa bilder har att göra med att jag tog dem med mobilen]

Kommentarer
Postat av: Zanna

BÄÄÄÄRG :D

DU ÄR HEMMA!!!!! :D:D:D:D

haha (Y)

2010-07-25 @ 21:25:07
URL: http://rnrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0