Två saker -musik tips

Nu är det två saker som ska bli skrivna...
# 1.
Jag måste vara bäst på att bränna mig.
När jag skulle ta ut falukorven ur ugnen så lyckades jag bränna mig.
Sen när jag skulle hälla av potatisen så var jag nog för trött så jag kände rakt på kanten på diskbänken så kokhett vatten for över hela mina ben.
Inte nog med det.
Efter jag hade hämtat Baccus så skulle jag tvätta händerna och tydligen var det lite varmare än tänkt.
Så vattnet från kranen var riktigt jävla varmt.

# 2.
Musiktips för dagen: (spotify)

Bandet heter Falling Up.
Jag hittade det för något år sedan och då föll jag för låten Falling in Love.
Men jag lyssnade aldrig vidare på bandet av någon anledning.
Så nu har jag gjort det istället.
Och dessa blev mina favoriter:
Escalates
Fearless (250 and dark stars) - Ursäkta att den är lite konstig men jag fastnade ändå.

Och en låt från bandet:

(klicka på bilden för mer info)
Låten tipsade Frida mig om i bussen hem faktiskt.
The hell song


Men nu är klockan snart väldigt sent om man ska upp vid sex så jag får väl sluta ladda ner musik och sova istället.

Jag får bara att musiktipsen har hjälpt er lite, kanske kommer fler i morgon, vi får se.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0