Tanken slog mig.

Och ont fick jag.
Alltså när tanken slog mig.

Ja, det var ett skämt.

Sitter här på mitt rum, jag älskar verkligen att ha ett eget rum.
Men ju mer jag tänker på det vill jag nog byta till Eriks gamla.
Fast jag har ju löst detta så bra, jag vet var allting ligger osv.
Ja får väl lista här fördelar och nackdelar.

Eriks gamla rum:
+ större rum
+ plats för skrivaren
+ en ordentlig garderob
+ blir ommålat snart

- Inte samma myskänsla
- längre tak

hum.
Fan också, det blev fler plus än minus.
Och jag är faktiskt riktigt sugen på att styla ett helt rum till mitt eget.

Jo så får det bli.
Det känns som ett gigantiskt beslut för mig men alla andra ser det inte som en "big deal".
"It's no big deal"
Det löser sig nog, får snacka om färg and so on med far min.

Lyssnar på Falling Up som en jävla idiot.
Nu förstår jag varför jag älskar dom så fucking mycket.

Nej nu får jag väl spela gitarr så jag lär mig den jävla låten, introt i alla fall.
Hör av mig när jag orkar.

Jennifer <3

Kommentarer
Postat av: Yasmine

SV: Då får du göra det oftare då ^^

Vad är det med mats och Johan? dem är svinbra! (yy ;)

2010-01-24 @ 17:32:30
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0