Söndagen innan skolhelvetet.

Okej, bloggtorkan kanske inte var över men lovet är i alla fall det.
Låter helt fucking sjukt.
Det känns verkligen inte som om jag ska dra mig upp vid sex i morgon och traska iväg till skolhelvetet.

Jag har haft en riktigt fucking irriterande huvudvärk de senaste dagarna, kanske en biverkning från mitt nyårslöfte eller för att jag har vänt på dynget att knappt sovit alls.
Jag vet inte vilket.

Var i alla fall i Ätran och hängde upp mina bilder idag.
Det blev fint, kanske inte proffsigt fint, men amatör fint.
Du ska dit och kolla hoppas jag.

Dessa hörlurarna hittade jag:

Jag ska skaffa nyckelpigorna för dom var alldeles för söta.
Så nu när mamma kommer hem ska jag visa dom för henne och sen beställer jag hem dom.

Blir nog knappast någon uppdatering i morgon, men vi får se.
Det finns fortfarande plats för mirakel.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

jag såg bilderna idag! skitfina<3

2010-01-14 @ 16:54:16
URL: http://yasmine.se
Postat av: cajsa johansson

SJUKANS SÅÅ SNYGGgAAAHHH ;D:D:D

VART SKAFFAR MAN SÅDANA :O!!!?

MEE LIIKE

2010-01-15 @ 20:28:12
URL: http://iidischhochcaajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0