Sista veckans bästa dag.

Gamla favoriter kommer alltid finnas där.
Musik snackar jag självklart om.
Jag menar jag hatar inte Nordman, han har fortfarande bra låtar.
Men jag knarkar ju inte dom.

Skitsamma.
Det har snöat, I can tell.
Och min mobil har hängt sig, vem fan påstår att min mobil är bra?!
Den går inte ens att starta om, kom batteri, kom ut!

Jag var hos bästaJennifer med supersötaKajsi och flumgoaLinnéa igår.
Det var awesome!
Ni vet vilka ni är och ni vet att ni är bäst.
Har tyvärr ingen bild för jag tog inte med kamerahelvetet.
Men jag tog dock en bild på Jennifers snösmiley (som jag gjorde ^^).
Men eftersom min mobil har hängt sig får jag inte in aset på datorn så ni får hålla er.

Men jag drar nog ut med Molle polle sen i den djupa snön och tar kort, nej jag är inte normal men jag gillar det.
Så, ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0