Sieben Wahrheiten...

Bara för att jag är en... "Kal kun" som Chicken säger så utmanar jag mig själv att skriva sieben wahrheiten (sju sanningar) om mig själv.

1.
Jag är fruktansvärt lat och har aldrig gjort varken tyskaläxan eller engelskan när det blir förhör.
2. Jag har en tendens att skada mig minst en gång i månadern och har redan nu kommit upp i pappas mängd ärr.
3. Killar har alltid varit rädda för mig, fråga mig inte varför.
4. När jag var mindre misstänkte lärarna att jag hade AD/HD.
5. När jag var mindre åt jag aldrig kanterna på brödet
6. Jag har ett nyårslöfte i år.
7. Att misslyckas är något jag fruktar.

Jag vet inte om någon blev så mycket klockare på det.
I alla fall ska jag duscha nu, mer onödig information ni vill veta? Ring mig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0