My heart hurts like hell, I can tell.

Kär och galen.

Drog som sagt till Henke och Jannika idag.
Vi fick tag i Henkes gamla barnpulka och åka ner för backarna med.
Men det dög inte riktigt så vi åkte till Gekås och köpte en grön till.

Sen när vi hade åkt tillbaka igen spännde vi de till bilen och åkte efter.
Jag suger på att styra en pulka.
Detta resulterade i att jag for av... 40 gånger?
Jag räknade verkligen inte.
Men en fick jag en jävla fart och åkte av pulkan, gled på magen tills jag slog en kullebytta rakt ner i diket med huvudet först.
Den gången skrattade jag inte.
Fan va ont jag fick, det sitter kvar.
Men, jag hade riktigt jävla förbannat kul.
TACK SOM FAN.

Så dagen blev lyckad nått så in i helvete.

Ja, jag är trött.
Nej, jag tänker inte sova än.
Och ja, jag glömde ta kort när vi åkte pulka.

Så, ja, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0