Munnen som inte ler.

Jag har varit lilahårig i 57 dagar, snart två månader vill säga.

Gammal bild men fortfarande samma ögon.


Jag vet hur jag ska färga mitt hår sen.
Tror det kommer bli fint.
Mitt hår har nästan växt 5 cm på två månader, hur mycket är normalt?
På wikipedia står det att huvudhår växer ungefär en centimeter i månaden.
Mitt hår växer som ogräs.

Men vem bryr sig?
Sverige förlorade handbollen idag, igen.
Igår: Slovenien(?) 27 - 25 Sverige
Idag: Polen 27 - 24 Sverige
Nästan samma siffror.
Rätta mig om jag har fel, mitt minne är som min hörsel, den fungerar knappt alls.

Men nu ska jag sätta mobilen och kameran på laddning sen ska jag sova. Good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0