Munnen den ska skratta å va glad!



Idag fick jag redovisa min bildanalys.
Gick väl bra, skulle jag tro.
Jag visste själv inte ens att jag hade lyckats med den men, tydligen.

Bilden: en gammal goding i repris.

Senare i kväll kommer nog Jennifer.
Eftersom hon har "bussfobi" så åker hon bil hit.
Sover här inatt eftersom vi ska till Ätran i morgon och åka PULKA.
Jag diggar att åka pulka.

Det är bara det att jag tror nästan bara att vi har typ, en?
För den nya är ju hos Henke som vi åkte bakom bilen med.

Men jag får fundera på det, leta upp skridskor, messa Mari och ta fram madrass innan Scrubs börjar.

Och just det, jag mår bättre idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0