I think I got a future.

Inom den närmaste framtiden:
* Försöka att glömma allt som har med kärlek att göra.
* Sluta försöka lära mig läxan tio timmar innan förhöret.
* Sluta skada mig rejält två gånger på en halv månad.
* Sluta önska att jag var femton när jag ändå inte har så långt dit.

I den kommande framtiden:
* Ta med mig kryckor när jag flyttar till Mora
* Börja gymma när jag fyller femton.
* Hyra en bottenvånings lägenhet när jag flyttar till Mora (jag suger i trappor med kryckor).
* Skaffa traktorkort.


Det fick bli en favoritbild i repris (igen):

Ursäkta att det är suddigt som... nej jag skiter i metroforen.
(Erik leker med gas och eld.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0